About Me

Name: Siti Nabillah
Age: 19 Year Old
DOB: 27 FEB 1993
State: Gurun ,Kedah

Thursday 17 May 2012

Tanpamu Guru Siapa Lah Kami !

GURU...Pekerjaanmu sungguh mulia kerana darimulah manusia mengenal siapa dirinya , kerana darimulah adanya sorang tentera , jurutera dan pemimpin negara . Kau tak pernah jemu mengerah keringat yg ada di siang hari mahupun di malam yg gelap gelita.Adakalanya dirimu di cela dan di hina kerana salah sangka dan hasad dengki yg membara , namun istikhamahmu tidak pernah ada surutnya . Di dunia dirimu di angkat sebagai pencetus kehidupan manusia , di akhirat pula dirimulah yg di nobat sebagai insan yg mulia di sisi yg Esa . Wahai guru .. Walau di mana dirimu berada , pasti jasamu tak akan di lupa sampai akhir usia hingga penghujung nyawa ...  SELAMAT HARI GURU..



Terima Kasih cikgu yg banyak mengajar nabila sehingga nabila boleh berjaya . tak kan nabila lupa pengorbanan cikgu kat nabila . specialy for cikgu SRJK(C)YANG KAO , SMA NAHDZAH , SMKGC . JASAMU TETAP DIKENANG HINGGA KEAKHIR HAYAT . Nabila Sayang Cikgu2 Nabila . lebiu .. hehhhe




Urrrrmmmm , Cikgu2 .. nabila ada hadiah nih untuk cikgu2 . tapi x la hebat mana .. hehhe . ni ja la yg nabila mampu . tapi nabila ada hadiah untuk cikgu lagi . kena tunggu taun depan la , nabila akan bagi hadiah Kejayaan Nabila Dalam STPM 2012 nih . Cigu wait taw . hehhehe . cikgu doakan kami semua dapat result yg gempak taw . kn nk buat kenduri . hehhe . okeyh .



Dear Teacher , remembering you with respect and effection for making each lesson on enjoyable session ! ..... :))


A good teacher is like a candle , it consumes itself to like the way for other ... :P .. ~


# Take Note : Nabila SAYANG SEMUA CIKGU #

No comments: